Filmtips!

Jag hann med nöd o näppe med bussen i morse, hurra för snälla busschaffisar som väntar på en! Dagen har bestått av massa rep inför projektet, griniga människor och för mycket kaffe. Men nu städar jag lite för J kommer hit från värmland ikväll, då vill man ju inte simma runt i använda kläder och damm..

Vi ska äta massa popcorn, dricka te och kolla på film. Vi gillar film så går på bio rätt ofta och dom senaste vi sett är "Ritualen" vilket var jättebra om man tycker om läskiga filmer (och Anthony Hopkins) som vi gör för den var SKITLÄSKIG, "Kings Speech" som är rolig och sådär fin så man gråter lite i smyg och "Sanctum" i 3D som var spännande till en början men blev rätt tjatig och dessutom kräktes jag lite i min mun när jag såg den för det var lite äckliga scener!
Men "Ritualen" och "Kings Speech" kan jag rekommendera!


Ritualen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar