Pluggtajm!

Nu när projektveckan är slut är det dags att ta tag i verkligeheten lite. Har massa massa massa massa plugg! Nu skulle man gärna skjuta upp studenten en månad för att slippa stressa så mycket.. åh andra sidan har jag hämtat min balklänning idag, som inte alls är en balklänning utan bara en vanlig långklänning eftersom jag inte tycker om siden-puff-gräddbakelse-tantklänningar! Men fin är den, svart med spets. Så ser absolut fram emot att ta studenten och gå på balen men vill ju hinna med allt också.


Min kära Mamma fyller år idag! Jag ,Hanna och Dan var där idag och firade med blommor, presenter och jättegod kycklingsallad (och lite för mycket tårta).
Nu är det kanske dags att ta tag i andra värlskriget, har ju redovisning i morgon klockan åtta.. YAY!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar