GAAAH!

Färgade ju håret förra veckan (rött som vanligt) men redan i helgen började det bli ljusare mot orange.. värdelöst! så idag köpte jag en brun/röd färg och var sjukt pepp på att få typ brunt med lite rött i och slippa färga flera gånger i månaden (eftersom jag INTE vill ha orange hår..) men ICKE! det blev rödaren innan... SURT! Nästa gång ska jag köpa någon färg som är mörk med absolut NADA röd färg i, vägrar orange hår och vägrar färga mitt hår heeeeeeeeeeeeela tiiiden! Tycker att rött hår är jättefint när det faktiskt är mörkt RÖTT eller JÄTTERÖTT men nej nu får det bli brunt, annars kommer mitt stackars hår trilla av! Saknar dessutom mitt långa tjocka bruna hår som jag hade innan jag blekte håret och gick till en viss frisör som klippte av alldeles för mycket och tunnade ur tills det knappt fanns ngt kvar! Inte konstigt att man är rädd för att gå till frisören kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar