GOD MORGON

Åh vilken jättejobbig men mysig morgon, försökte verkligen få i mig detoxfruosten (smoothie på soyamjölk, linfrön, blåbär o jordgubbar och fruksallad med kiwi, äpple, linfrön och cashewnötter) MEN FY vad trött jag är på frukt och smoothies som är sjukt osöta! hade slut på banan så den blev jättebesk.. och jag vill inte äta frukt till frukost, booooring! haha nej nu säger jag nog hejdå till detoxen för den här gången... FAIL men gud vad gott det ska bli med tacos ikväll ;)

Sitter och lyssnar på julmusik (Santa Baby just nu) och gör mig iordning! Ska snart åka in till stan och möta min söta J som är och gymmar så ska vi handla och kolla lite julklappar, mys! Han ska åka på söndag och blir borta typ en vecka så då kanske min rara mamma kommer hit! Kommer bli jättemysigt!


Min fina Mamma och jag på studenten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar