Träningsvärkar

Idag lider jag av träningsvärk(ar). Blev inbjuden av en vän att följa med på gratis "Body Pump" igår morse på ett gym här i Falun som heter Må Bättre. Har klurat på vilket gym jag ska börja på så tänkte att det kunde vara roligt att följa med och se (känna) hur ett pass där kan vara! Och framför allt om det är värt att betala de femhundra kronor det kostar varje månad att vara medlem. Och kunde ju redan samma dag komma fram till att det troligtvis är värt eftersom jag redan efter några timmar började få grym träningsvärk. Perfekt om man är omotiverad att gå på roliga pass där någon står och skriker på en om man försöker ge upp. Kan tänka mig att jag skulle få riktigt bra resultat om jag gick på två sådana pass i veckan kombinerat med lite andra roliga pass och gym. 
Så idag är det soffan som gäller, har lite (extremt) svårt att röra mig. Ska försöka ta mig till affären i alla fall utan att se helt förstörd ut. Hoppas bara att jag inte tappar något på vägen eller i affären för jag kan inte böja mig ner...



Morgonfrillen är den bästa!

2 kommentarer:

  1. Härligt Vera, sign you up på mb så kan du följa med mig på flera pump-pass :) grymt jobbat igår, vore konstigt om vi inte hade ont.

    SvaraRadera
  2. Ja jag vill ju så gärna men inträdesavgiften är så dyr :P Haha ja men då känns det att man tagit i! bra de :)

    SvaraRadera