Feberdrömmar

Har sovit fyra timmar inatt, vet inte om jag är sjuk idag eller bara helt "bakis" efter att ha sovit så lite och dåligt. Hade hög feber hela natten, sen när jag äntligen somnat på morgonen började mina grannar bråka som vanligt. Hur kan man ens skrika så högt? och hur många gånger kan man kasta ut någon? Dessutom massa skällande hundar på de. Funderade nästan på att gå dit och säga till dom, men då kanske jag fått mig en utskällning jag med.
Kommer inte få mycket gjort idag, blir nog bara vila, vila och vila. Kanske laga lite mat och handla lite.
Så himla spännande kan det vara ibland.

2 kommentarer:

  1. Du måste ju specificera dig så folk inte tror att det är jag som kastar ut Samuel hela tiden ;) haha! Men fortsätter dom lär du ju säga till om du hör dom hela tiden. jag hörde bara den galna hunden

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha woops ;)

      Ja nästa gång tänker jag säga till, i alla fall om det var som sist när dom (läs hon) gapade hela natten och vi hade folk som sov över. pinsamt!

      Radera