Att vakna på fel sida

Är på riktigt helt slut idag. Tänkte att jag skulle få lite sovmorgon för första gången sen vi skaffade Julius, men icke! Jonas telefon ringde klockan åtta (skittelefonförsäljare) så både jag och Julius vaknade, och att försöka somna om när en liten valp står och gnäller för att den vet att man är vaken är inte det lättaste. Så bara att gå upp... Älskar min lilla hund men skulle verkligen behöva få en sovmorgon. Så tråkigt att börja en fin, solig dag med att vara trött och irriterad. I helgen ska jag alla fall till Stockholm och hälsa på syster yster (Malin) så då ska jag passa på att vila! Kommer bli jätteskönt att få komma iväg lite, och världens bästa mamma har lovat att ta hand om Julius. Längtar!



5 kommentarer:

  1. Tjiho! Det blir najs!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja snajsigt som bara den! Tycker vi bokar in en heldag på stan på lördag! <3

      Radera
  2. ååh jag kunde ju ha vaktat!! /tesan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du jååååbbadee ju tidigt idag?

      Radera