Fira Vardag

Idag är det en riktig typisk tråkig men bekväm vardag. Gick upp tidigt för att jobba, hade en rolig dag på jobbet och ligger nu tvärs över sängen med datorn på magen. Längtar tills helgen, då ska jag och min kära pojkvän åka hem till Dalarna på lilla Siris dop, har inte vart där på länge så ska bli kul! Kommer såklart att passa på att fira lite lördag med vännerna också, man kan aldrig fira för mycket. "Firar" nu min vardagliga (med ack så mysiga) vardag med mina favoritstrumpor, tända ljus och te. 

Imorgon är jag ledig heeeela låååånga daaaaaan så då ska jag sova så länge jag kan och sen gå på lite upptäcksfärd här i Kista för att se vad som finns. Har redan hittat en mystisk mataffär med mindre mystiskt namn (kista grossen) som jag tyckte var jätterolig! Dom har jättemycket annorlunda mat, kryddor och annat kul  som inte finns i vanliga svenska mataffärer, perfekt om man ska ge sig på att laga indisk mat eller så! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar