Reseavis

Idag åkte Hannes till New York och blir borta i tio dagar. Är så fruktansvärt avis! Känns som alla andra reser överallt hela tiden och jag är bara hemma och jobbar och trökar. New york dessutom och under julhandeln. Jag som alltid velat åka just precis dit och julhandla. Skulle ju inte skada med en resa till Australien eller Thailand heller, dit åker verkligen ALLA (förutom jag). MÅSTE börja spara pengar till någon kul resa. Får trösta mig med att Maja kommer hit och hälsar på några dagar nästa vecka (yay! Julhandlaa) när Hannes är borta och så får jag klämma in lite adventspynt-mys i helgen även om jag har megajobbhelg. / Bitter

2 kommentarer:

  1. Jag har också alltid velat åka till New York runt jul och bara handla och titta på allt. Lets spara pengar!! :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa måste bli bättre på att spara! :)

    SvaraRadera