Update

Nu minsann vill jag blogga igen. har hänt så mycket dom sista månaderna så har inte riktigt haft lust förens nu. Har flyttat till en stor lägenhet nära jobbet och trivs sjukt bra! Äntligen ett stort eget sovrum med massa garderober (amen), vita väggar och balkong. Att dessutom ha internet efter flera månader utan skadar ju inte direkt. Jobbar heltid (bara vik dock) gör jag nu också med avdelningsansvar över hemavdelningen på Clas Ohlson i Kista, jag trivs jättebra med både arbetsuppgifter och kollegor. Känner att det passar mig perfekt att jobba med inredning och att få flytta om saker i butiken, sjukt kul att få vara kreativ och få fria händer.

Idag har jag dock bara jobbat i några timmar på morgonen, vilken var alldeles lagom då jag vart sjuk hela förra veckan så var skönt med lite mjukstart. "Passade på" att städa, tvätta och göra lite annat mindre kul istället. Räddade en tråkig förmiddag med fiskpinnar, ärtor och potatismos (ja jag tycker på riktigt att det är jättegott, pulvermos dessutom).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar